Heroes of Might and Magic 3 alternative

Kako izgleda original igra

 

O igri

  • Turn-based strategija sa RPG elementima.

  • Igrač kontrolira heroje (Heroes) od kojih svaki upravlja vojskom nadahnutom mitologijama i legendama.

  • Igra je podijeljena na dva dijela: strateško istraživanje svijeta i taktička borba na poteze.

  • Igrač stvara vojsku korištenjem resursa te napreduje u iskustvu odlaskom u borbe protiv drugih heroja i neprijatelja.

  •  

    Zašto baš ta ideja za projekt

  • Zato što je to računalna igra.

  • Zato što je igrivost izvorne igre na vrlo visokoj razini.

  • Zato što je koncept same izvore igre vrlo jednostavan, a opet sama igra je kompleksna.

  • Zato što je igru relativno lako tehnički realizirati.

  • Zato što začetniku ideje sam projekt pripada u kategoriju scratch your itch projekta.

  • Zato što članovi ovog projekta imaju priliku vidjeti kako je to razvijati svoju računalnu igru.

  • Zato što je izvorna igra pisana za Windows OS.
  •  

    Tehnički zahtjevi

  • 2D tile based igra.

  • Sprite grafika.

  • Nema fizike u igri.

  • Igra se na poteze, ne u realnom vremenu.

  • Mrežna komponenta igre je zbog gore navedenoga uvelike pojednostavljena.

  • Resurse (grafiku i zvuk) možemo u početku koristiti od same izvorne igre te kasnije po potrebi iste mijenjati sa svojim resursima.

  • Igra mora biti multiplatformska.

  •  

    Korištene tehnologije

  • Mozilla Firefox, Google Chrome.

  • HTML5.

  • JavaScript.

  • CSS.

  • Eclipse.

  • Apache HTTP Server.

  • Hrvoje Horvat avatar
    Hrvoje Horvat
    Hrvoje Horvat mrežni je i sistem inženjer s dugogodišnjim (18+ g.) iskustvom u razvoju, testiranju i implementaciji, od najmanjih do enterprise kategorije IT sustava. Njegova područja rada su od mrežnih protokola do mrežnih servisa, preko standardne mrežne opreme do specijaliziranih komponenti i sustava, preko raznih mrežnih elemenata i sustava za mrežnu pohranu i dijeljenje podataka te platformi za Virtualizaciju, do protokola i sustava za redundanciju te sustava visoke dostupnosti (HA).